Što vam je potrebno za otvaranje vlastitog kozmetičkog salona?

Želite se baviti kozmetičkim uslugama ili ne znate što vam je potrebno za otvaranje vlastitog salona? Proces je relativno jednostavan. U ovom članku predstavljamo uvjete koje morate ispuniti da biste ostvarili svoj cilj. Otvaranje kozmetičkog salona zahtijeva pažljivu pripremu i korake koji će osigurati uspješan početak poslovanja.

 

1. Poslovna ideja i planiranje  

Odredite koju vrstu kozmetičkog salona želite otvoriti (njega kože, šminka, manikura, pedikura, masaža, njega tijela, šminka itd.). Provedite temeljito istraživanje tržišta, uključujući konkurenciju, ciljne kupce i trendove u industriji. Razmislite o jedinstvenoj prodajnoj ponudi koja će se izdvojiti od konkurencije.

 

2. Pravni i upravni poslovi

I Odaberite pravni oblik tvrtke (d.o.o., s.p. i dr.) i registrirajte se kod nadležnih tijela. Pribavite potrebne dozvole i licence za pružanje usluga u kozmetičkom salonu. Provjerite sve lokalne propise i zahtjeve koji se odnose na zdravstvene standarde i zaštitu potrošača.

 

3. Lokacija i prostor

I Odaberite prikladnu lokaciju za svoj salon koja je dostupna kupcima i nalazi se u blizini vaše ciljne skupine.

Razmislite o parkingu, prometnoj dostupnosti i vidljivosti lokacije. Prostorija u kojoj ćete pružati kozmetičke i pedikerske usluge mora biti::

  • raspoređena na način da omogućuje učinkovito čišćenje i dezinfekciju,
  • prikladno prirodno ili umjetno ventilirani prostor,
  • adekvatno osvijetljen,
  • pogodan za obuku osoblja,
  • opremljena površinama na kojima se pripremaju boje ili druga sredstva za njegu,
  • opremljena površinama otpornim na kemikalije,
  • u obavljanju djelatnosti zabranjena je uporaba lijekova,
  • gospodarenje otpadom,
  • mora spriječiti unakrsnu kontaminaciju između pojedinih postupaka.

Radi održavanja osobne higijene osoblja, nositelj djelatnosti mora osigurati sanitarne čvorove u prostoru u kojem obavlja djelatnost. Sanitarije moraju biti opremljene umivaonikom s toplom i hladnom vodom, tekućim sapunom i jednokratnim ručnicima.

Za aktivnosti kod kojih se korisnik mora presvući ili razodjenuti moraju se postaviti svlačionice, odnosno predvidjeti mjesto za presvlačenje i ormari za odlaganje odjeće. Nositelj djelatnosti mora osigurati da oprema, pribor, sredstva i proizvodi koji se koriste ispunjavaju zahtjeve pravilnika i drugih propisa. Oprema mora biti tehnički besprijekorna, redovito održavana i servisirana prema uputama proizvođača. U prostoriji u kojoj se obavlja djelatnost mora biti na vidljivom mjestu postavljena obavijest na kojoj su velikim slovima jasno vidljivi i čitljivi podaci o zdravstvenim rizicima i ograničenjima u pružanju skrbi osobama koje imaju zarazne bolesti. infekcija kože, noktiju ili paraziti na koži ili vlasištu.

4. Financisko programiranje  

Odredite početni budžet za otvaranje salona, ​​uključujući opremu, materijale, zaposlenike i marketinške troškove. Razmotrite izvore financiranja kao što su kapital, zajmovi ili investitori.

 

5. Oprema i aparatura

Priskrbite potrebno opremo za vaš salon, kot so, mize, stoli, luči, ogledala, aparati za nego kože itd. Zasnovajte notranjost salona tako, da se ujema s konceptom vaše blagovne znamke.

 

Oprema i aparatura za njegu lica 

·         Kapice i trakice za kosu 

·         Zaštitne  maske zaj ednokratnu upotrebu 

·         Zaštitne maske

·         Rukavice

·         Kozmetička  lupa s LED osvijetljenjem MP- 6022 8x povečanje 

·         Kolica za odlaganje 1013 Help 

·         Električni ležaj Anja

·         Kozmetična aparat HydroART 

·         Sredstvo za dezinfekciju kože spitaderm 

 

Oprema i aparature  za njegu tijela 

·         Hlače za jednkratnu uporabu 

·         Hlače za presoterapiju 

·         Masažni terapeutski ležaj Rora Fox-2234A 

·         Presoterapija Beauty expert 3 v 1 3.0Digital 

·         VelaShaper ART

·         Kriolipoliza CrioART 360 

·         TeslaART Clinic EMS-RF-BMI

·         Diodni laser TrisCAM

 

Oprema i pribor za pedikuru

·         Ležaji za pedikuru

·         Sterilizator na vruči i zrak

·         Brusni nastavci i ostali nastavci

·         Alati i istrumenti

·         Kadica za namakanje nogu

·         Aparat za  za pedikuru waterspray ECO sa vodenim raspršivanjem  

·         Aparat za pedikuru s usisavanjem Promed 4030 SX 2

 

U radnoj ili pomoćnoj prostoriji mora biti ugrađen ormarić ili kutija prve pomoći NAPOMENA: obratiti pažnju na rok trajanja! Kada površine za sjedenje ili ležanje dolaze u izravan kontakt s kožom korisnika, koristi se jednokratna pokrivači. 

Za nanošenje kreme i šminke na kožu moraju se koristiti jednokratni uređaji ili uređaji koji se mogu učinkovito čistiti. Vosak za uklanjanje dlačica treba biti jednokratan. K Kadica za kupanje stopala mora biti izrađena od glatkog materijala koji omogućuje čišćenje i dezinfekciju, što se mora učiniti nakon svake uporabe. 

NAPOMENA: Preporučamo korištenje plastičnih vrećica za jednokratnu upotrebu. Pri obavljanju poslova pedikure i manikure potrebno je koristiti jednokratne ili sterilne turpije. NAPOMENA: svaki kupac treba imati svoje pilice koje se daju klijentiu nakon izvršene usluge Time se sprječavaju gljivične infekcije i druge moguće infekcije.

 

7. Sterilizacija i dezinfekcija  

Pan sterilizacije opreme i pribora mora sadržavati sljedeće: 

  • što se sterilizira,
  • kada se vrši sterilizacija,
  • tko obavlja sterilizaciju,
  • način sterilizacijee.

S suhim zrakom 180°, 90 min u sterilizaciskoj  vrečici  ili  alu foliji. Kemijski indikatori moraju se koristiti za kontrolu svake serije opreme za sterilizaciju i​  pribora.

 

 Materijali koje steriliziramo moraju biti:

 -   termostabilni (visoka temperatura ih ne oštećuje),

·    klješta  za nokte,

·    klješta za kožicu oko noktiju,

·    instrumenti za manikuru i pedikuru,

·    eskavator,

·    kredo britvice,

·    kutna pilica,

·    držać za kiretažni nožić,

·    klješta za urasle  nokte.

 

6. Zapošljavanje  

Razmotrite potrebe za osobljem i potrebe zaposlenika (kozmetičari, maseri, manikiri itd.). Odaberite kvalificirane stručnjake s potrebnim licencama, stručnim obrazovanjem i radnim iskustvom.

 

7. Marketing i promocija 

Razvijte marketinški plan, uključujući digitalni marketing, društvene medije, web stranicu i moguće tradicionalne metode oglašavanja. Ponudite uvodne promocije, popuste ili pakete kako biste privukli prve kupce.

 

8. Usluge i cijene

Odredite vrste usluga koje ćete nuditi i njihove cijene. Budite konkurentni u pogledu cijena, ali ne zaboravite vrijednost koju nudite kroz kvalitetnu uslugu. Pravilnikom se utvrđuje način označavanja prodajnih cijena i jediničnih cijena proizvoda koje poduzeća nude potrošačima. Pravilima se utvrđuje i način označavanja cijena usluga koje tvrtke nude potrošačima. Svrha politike je poboljšati informiranje potrošača i olakšati usporedbu cijena.

  • Svi proizvodi moraju biti označeni prodajnom cijenom.
  • Svi proizvodi također moraju biti označeni jediničnom cijenom.
  • Jediničnu cijenu nije potrebno navoditi ako je jednaka prodajnoj cijeni ili ako zbog prirode ili namjene proizvoda ne bi bila korisna.
  • Izložena roba namijenjena prodaji ili nadmetanju mora biti označena cijenom.
  • Cijene proizvoda označene na polici moraju biti označene ispred, ispod ili iznad proizvoda s nazivom proizvoda.
  • Označavanje cijena usluga mora biti nedvosmisleno, lako prepoznatljivo, čitljivo te na vidljivom i potrošaču dostupnom mjestu.
  • Cijena usluga je jasno naznačena ako se ne može zamijeniti s cijenom druge usluge koja se nalazi u neposrednoj blizini

 

 Ako također prodajete proizvode, morate imati i objašnjenja na zidu:

• Primjer:

SIMBOL OTVORENOG SPREMNIKA

                                   

Na pakiranju kozmetičkog proizvoda to znači da kozmetički proizvod ima rok trajanja duži od 30 mjeseci. Pokraj simbola nalazi se rok trajanja ili rok upotrebe nakon otvaranja proizvoda, izražen u mjesecima i/ili godinama.                                                     

 

SIMBOL Otvorene KNJIGE

Poznači da sigurnosna upozorenja važna za korisnika ili sastojke ne mogu biti navedena na unutarnjem i/ili vanjskom pakiranju kozmetičkog proizvoda. Ovi podaci su naznačeni na priloženom ili priloženom listiću, naljepnici, traci ili kartici,  koji se mora nalaziti u neposrednoj blizini kozmetičkog proizvoda.

 

9. Internetska  pristupnost 

U Napravite profesionalnu web stranicu na kojoj klijenti mogu provjeriti vaše usluge, rasporede, cijene i podatke za kontakt. Online rezervacija termina također je zgodna funkcija.

 

10. Otvaranje i daljnji rad

Održite događaj za klijente na dan otvaranja kako biste predstavili svoj salon i usluge. Osigurajte redovitu edukaciju zaposlenika i pratite aktualne trendove u kozmetičkoj industriji. Prilikom otvaranja kozmetičkog salona ključna je temeljita priprema i pravilna provedba svih koraka. Uzmite u obzir lokalne zakone, potrebe kupaca i konkurentsko okruženje kako biste uspješno osnovali svoj kozmetički salon. Prilikom otvaranja kozmetičkog salona ključna je temeljita priprema i pravilna provedba svih koraka. Uzmite u obzir lokalne zakone, potrebe kupaca i konkurentsko okruženje kako biste uspješno vodili svoj kozmetički salon.

Neka vam ne ponestane hrabrosti i ustrajnosti na putu do ostvarenja vlastitih ciljeva.