POVRAT ROBE

Kod povrata robe uvijek je potreban individualni dogovor. Također vas upozoravamo, da Zakon o zaštiti potrošača uređuje odnose između pravnih i fizičkih osoba, dok se na poslovanje između pravnih osoba primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.


Upozorenje

Prije slanja artikala natrag, obavezno nas obavijestite, u suprotnom nećemo prihvatiti pošiljku. Servisni centar je na adresi Temeniška pot 6, 8210 Trebnje (slo), na koji se uz prethodni dogovor dostavlja tj. šalje artikle za izvršenje garancije ili usluge.

Ukoliko transport artikla nije opravdan ili moguć, a servisiranje je moguće obaviti na terenu, naš serviser može doći i na Vašu adresu. U tom slučaju uvijek obračunavamo kilometražu i vrijeme utrošeno u prijevozu do adrese kupca, a trošak popravka u jamstvenom roku je besplatan.


Pozor

Slike i opisi pojedinih proizvoda ne moraju nužno odražavati prave informacije (obično jesu), stoga je potrebno svaku navedenu informaciju, prije kupovine, posebno provjeriti.

Slika i opis mogu biti simbolični.

Kupac - fizička osoba ima pravo na povrat kupljene robe u roku od trideset (30) dana bez ikakve naknade, pri čemu je kupac dužan snositi troškove nastale prilikom povrata predmeta kupnje. O namjeravanom povratu kupac je dužan pisanim putem obavijestiti ponuđača najkasnije u roku od petnaest (15) dana od primitka robe i to na kontakt e-mail adresu: prodaja.hr@art-kozmetika.com ili poštom na adresu: ART-PE , Temeniška pot 6, 8210 Trebnje (slo), te robu vratiti u roku od petnaest (15) dana.

Kupci - pravne osobe nemaju pravo na povrat robe, osim u slučajevima određenim pravilima o garanciji. Kako bi provjerili kvalitetu proizvoda, najčešće ga je moguće fizički pogledati prije kupnje.

U slučaju želje za povratom predmeta kupnje, uz međusobni dogovor prodavatelja i pravne osobe (kupca), predmet kupnje se može vratiti iz bilo kojeg razloga koji nije pokriven garancijom, a prilikom toga naplaćuje se minimalno jedna mjesečna najamnina.


Pravo odustanka od kupovine

Kupoprodajni ugovor (račun) obvezuje internet trgovinu i kupca. U slučaju da kupac odustane od narudžbe/ugovora, snosi, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (st. 6. čl. 43.), sve izravne troškove nastale prilikom dostave (u slučaju da kupac naruči proizvode u internet trgovini i zatim odbije ili ne primi pošiljku, snosi troškove poštarine u oba smjera. Cijenu poštarine određuje dostavna služba (Pošta Slovenije ili GLS - ovisno o odabranom načinu dostave), a točan iznos poštarine u jedan smjer se može vidjeti i na sažetku kupnjem kao i na samom računu.

To Top