DOSTAVA

Proizvod ili usluga se isporučuju u okviru mogućnosti i dogovorenog roka. Ugovorni partneri za dostavu paketa su tvrtka GLS, Pošta Slovenije, pri čemu zadržavamo pravo odabira druge dostavne službe ukoliko će to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

Manje pakete obično dostavlja GLS ili Pošta Slovenije. Veće i teže pakete koji se ne mogu poslati putem ovih dostavnih službi dostavljamo sami, vozilima naše tvrtke. Takve dostave naplaćujemo po posebnoj tarifi - ovisno o udaljenosti dostave od naše tvrtke.

Paketi u Republici Sloveniji obično stižu na odredište sljedeći radni dan nakon predaje paketa. U Hrvatsku stižu koji dan kasnije. GLS dostavlja pakete od ponedjeljka do petka tijekom uobičajenog radnog vremena.


Dostava s GLS-om

Ako primijetite vanjska oštećenja na paketu kao što je rupa na kutiji ili tragovi otvaranja, možete odbiti primiti paket. GLS će vratiti paket pošiljatelju.

Ukoliko primijetite vidljiva oštećenja paketa ili pakiranja, sadržaj paketa možete provjeriti prilikom dostave. Dostavljač će to upisati u zapisnik koji sastavlja zajedno s primateljem.

Ukoliko dobijete paket koji izgleda neoštećen, ali nakon otvaranja ustanovite da je sadržaj oštećen, pošaljite nam slike i sve informacije na prodaja.hr@art-kozmetika.com.

Prilikom prijave štete trebat će nam i fotografije paketa, unutarnje ambalaže, oštećenog artikla, otpremna oznaka i opis oštećenja.


Dostava s Poštom Slovenije

Ukoliko pri primitku pošiljke primijetite da je paket fizički oštećen, da mu nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, možete sami pokrenuti odštetni postupak kod Pošte Slovenije. Ukoliko ćete sami krenuti u proces, učinite to tako da pošiljku (ambalaža + sadržaj) najkasnije 30 dana od primitka pošiljke odnesete u svoju matičnu Poštu koja vam je dostavila pošiljku.

Pošta ispunjava Zapisnik o oštećenoj pošiljci, kojeg potpisujete i Vi. Nakon primitka sve potrebne dokumentacije, zahtjev za odštetu podnosi se Pošti Slovenije.

Ukoliko želite pokrenuti postupak preko nas, kontaktirajte nas na 0038659 047 151 ili na email adresu: prodaja.hr@art-kozmetika.com gdje ćete s našim referentom dogovoriti preuzimanje oštećenog paketa na Vašoj adresi, gdje ćete prilikom dolaska djelatnika pošte također ispuniti Izvješće o oštećenoj pošiljci. Prilikom prijave štete trebat će nam i fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, poštanske markice i opis oštećenja.

Reklamaciju u Pošti Slovenije obrađuje komisija, na temelju odgovora i odobrenja kupcu se vraća kupovnina ili se naručuje novi artikl.


Besplatna dostava prilikom kupnje iznad 100 eura

Besplatna dostava prilikom kupnje iznad 100 eura vrijedi kod kupnje potrošnog materijala i kozmetike.


Cijena dostave za opremu i ostale proizvode, gdje dostava s GLS-om nije moguća zbog ograničenja dostavne službe, obračunava se po valjanom cjeniku poduzeća ART-PE.

To Top