Dobava, načini plaćanja, garancija

Dobava, načini plaćanja, garancija


Poštovani!



Drago nam je zbog vaše posjete na našoj web-stranici. Proizvod možete naručiti putem web-stranice ili putem poziva odnosno e-mail poruke.

Telefonskim putem možemo popričati o zalihi, testiranju proizvoda, dobavi te načinu plaćanja. U Trebnju imamo vlastiti izložbeno-skladišni prostor (Obrtniška ulica 14)  te izložbeno-radni prostor u Novom mestu. Svu robu naravno nemamo u skladištu, međutim puno robe se ipak nalazi kod nas, što znači da možete prije kupovine provjeriti kvalitetu proizvoda.
Zalihe koje su objavljene, potrebno je prije kupovine provjeriti telefonskim putem jer može doći do odstupanja u sistemu.


Omogućujemo jednostavnu kupnju na rate za cjelokupni prodajni program, plaćanje s kreditnim karticama, plaćanje putem PayPala-a, plaćanje na rate kreditnim karticama, a putem našeg partnera omogućujemo i poslovni najam. Omogućujemo kupovinu s financiranjem ART-PE. Za proizvode s akcijskom cijenom, vrijedi ta cijena isključivo u slučaju plaćanja po predračunu. Cijene su maloprodajne, izražene i u kunama , i u njima je sadržan odgovarajući PDV, osim ako je navedeno drukčije. U cijenu proizvoda nisu uključeni troškovi dostave.
Za sve proizvode odnosno kupovine iznad 500€ omogućujemo iznimno povoljan poslovni najam u trajanju od 1 do 5 godina. Za fizičke osobe koje su stalno zaposlene omogućujemo povoljan 1,2,3 kredit.

Pozivamo vas u posjetu i nudimo vam registraciju, jer ćete u tom slučaju uvijek biti obaviješteni o novostima, a istovremeno vam pripadaju posebne pogodnosti.

Pratite nas, jer mi se trudimo za Vas!


Novost koju nudimo na području plaćanja je mogućnost najma kompletne opreme za salon ili najam s mogućnošću otkupa
. U tim slučajevima vam velika financijska sredstva nisu potrebna, nego samo dobra poslovna ideja, prostor i znanje za poslovanje.

 

 


GARANCIJA I OPĆI UVJETI:

Garancija za proizvode iznosi 12 mjeseci od datum kupovine s priloženim originalnim računom prodavača, osim ako nije navedeno drukčije. Proizvođač jamči da je uređaj proizveden u skladu sa svim propisima koji su valjani na području EU.


SERVIS:

Za uređaj i opremu nisu potrebni posebni servisni radovi, osim ako u uputama za uporabu nije navedeno drukčije.
Garancija ne vrijedi za fizička oštećenja koja su posljedica neprimjerene uporabe, neprimjerenog održavanja, neprimjerene zaštite protiv električnog napona i slučajnih posljedica neprimjerene manipulacije s uređajem odnosno opremom.
Uređaj se mora koristiti u skladu s uputama i ostalim općim uputama koje su važeće za uređaje i opremu.
Proizvođač i prodavač u nikakvom slučaju nisu odgovorni za bilo kakve posljedice tijekom uporabe uređaja odnosno opreme.

 

Dodatni uvjeti:

ART-PE jamči da proizvod mora besprijekorno djelovati najmanje jednu (1) godinu od datuma kupovine (osim ako na računu nije definirano drukčije). Proizvod će u roku od datuma prve kupovine djelovati bez greški, koje bi bile posljedica lošeg materijala odnosno loše izrade. Garancijsko razdoblje se može adekvatno promijeniti ako je tako definirano s prikladnim dokumentom – račun ili garancijski list.

Ako se u tom razdoblju proizvod pokvari zbog lošeg materijala ili izrade, povlašteni servis će ga besplatno popraviti ili zamijeniti novim, ukoliko će razdoblje servisa trajati duže od 45 dana. Vrijeme zajamčenih servisnih usluga iznosi pet (5) godina od datuma kupovine. Troškove transporta na servis i natrag mora snositi kupac. Zamjenski uređaj ili oprema te eventualni troškovi odnosna druga šteta nije nikad slučaj opće ponude, osim ako u dokumentima kupovine nije drukčije navedeno.


Primjer garancijskog lista (kliknite na link).


UVJETI ZA VALJANOST GARANCIJE

1. Garancija se može uvažiti samo ako uz pokvareni proizvod priložite i u cijelosti ispunjen garancijski list (ukoliko je bio priložen), originalni račun, sve pripadajuće dodatke, pismeno obrazloženje greške i proizvod u originalnoj ambalaži. Prema pismenom dogovoru adekvatna je i kopija računa te opis greške u općem pismenom obliku, bez posebnog obrasca – garancijskog lista.

2. Garancija ne obuhvaća slijedeće zahvate:

a) održavanje, servise ili zamjene dijelova zbog normalne istrošenosti.

b) popravak štete koja nastane zbog:

·         neprikladne uporabe i lošeg održavanja,

·         neuvažavanja uputa za uporabu,

·         popravke koje je obavila neovlaštena osoba i u slučaju da su bili korišteni neoriginalni dijelovi,

·         nesreće s udarom struje, vode, požara ili bilo kojeg uzroka kojeg uređaje ne može kontrolirati,

·         greške u sustavu na kojeg je proizvod priključen.

 

Reciklaža stare električne i elektronske opreme (valjano u Europskoj uniji i drugim europskim zemljama sa sustavom recikliranja otpada)

Ovaj simbol na proizvodu, njegovoj ambalaži ili u pripadajućim dokumentima znači da s proizvodom ne smijete rukovati kao s kućanskim otpadom. Proizvod morate reciklirati na prikladno sabirno mjesto za reciklažu električne i elektronske opreme. Recikliranje ovog proizvoda pomaže pri očuvanju prirodnih resursa i sprječavanju negativnih posljedica na okolinu i zdravlje ljudi. Uklanjanje proizvoda mora biti u skladu s važećim propisima za reciklažu otpada.

 

Detaljnije informacije o rukovanju ovog proizvoda te reciklaži možete dobiti na lokalnoj upravnoj jedinici ili komunalnom poduzeću.


Garancijski uvjeti - dodatno

1. 1. Dobavljač pruža garanciju za proizvode s očitim proizvodnim greškama 12 mjeseci od dana kupovine, za dijelove koji su skloni trošenju 6 mjeseci i 1 mjesec za sastavne dijelove ručnih držača kozmetičkih uređaja, osim ako u kupovnom dokumentu nije drugačije navedeno. 

2. Ova garancija ne uključuje dodataka kao što su staklo, žarulje, kablovi, baterije, filteri i ostali potrošni materijal.

3.  Tijekom garancijskog servisa dijelove s greškom popravimo ili zamijenimo prema vlastitoj procjeni. Za sve vraćene proizvode potreban nam je serijski broj i originalna ambalaža.

4. Garancijski servisi ili zamjena proizvoda ne produžuje valjanost garancije, niti garancijsko razdoblje počinje iznova.  

5. Garancija ne obuhvaća reklamacije proizvoda zbog uzroka koji nisu ovdje navedeni. Garancija ne obuhvaća ni oštećenja koja su nastala na vanjskom dijelu proizvoda.

6. Reklamacija proizvoda na osnovi garancije je uvažena samo u slučaju ako je garancijski list ispunjen u potpunosti. Ukoliko garancijski list nije priložen, može ga zamijeniti i važeći originalni račun.

7. Garancija neće biti uvažena iz sljedećih razloga:

a. u slučaju neprikladne uporabe i neprikladnog održavanja proizvoda,

b. u slučaju da je proizvod bio uključen u električnu utičnicu s neprimjerenim električnim naponom,

c. u slučaju da je proizvod servisirala neovlaštena osoba,

d. u slučaju da se proizvod tijekom transporta nije nalazio u originalnoj ambalaži i / ako je zbog toga došlo do kvara.

8. Garancijski servis nije obuhvaćen u sljedećim slučajevima:

a. u slučaju da je uklonjen serijski broj proizvoda,

b. u slučaju da je proizvod oštećen tijekom transporta.

9. Dobavljač nije odgovoran za oštećenja koja nastaju kao posljedica uporabe.

10. Garancijske uvjete može promijeniti samo poduzeće ART-PE d.o.o..

 

VRAĆANJE ROBE: Za vraćanje robe uvijek je potreban individualni dogovor. Upozoravamo vas da zakon o sigurnosti potrošača uređuje odnose između pravne i fizičke osobe. Pri poslovanju između pravnih subjekata vrijedi Obligacijski zakonik.

Ugovor o kupnji (narudžba) obvezuje  online trgovinu i kupca. U slučaju da  kupac odustane i da se povuče iz ugovora , sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (stavak 6, članak 43.c), svi izravni troškovi koji proizlaze iz pošiljke (u slučaju da naručitelj naručuje proizvode u online trgovini, a zatim odbije ili ne prihvaća pošiljku, naplaćuje troškove dostave u oba smjera.) Poštanske troškove određuju dostava (Pošta Slovenije ili GLS - ovisno o odabranom načinu isporuke), a točna vrijednost poštarine u jednom smjeru označena je i na sažetku  kupnje i na samom računu.

Upozorenje: Prije vraćanja proizvoda nas morate obavezno obavijestiti, u suprotnom slučaju pošiljke nećemo preuzeti. Servisni centar nalazi se na adresi Temeniška pot 6, 8210 Trebnje. Na tu se adresu može dostaviti odnosno poslati predmete za uvažavanje garancije ili servisa nakon sklopljenog dogovora.
Ukoliko prijevoz proizvoda nije smislen odnosno moguć, te da je servisiranje moguće na terenu, može naš serviser doći i na vašu adresu. U tim slučajevima uvijek obračunamo troškove kilometraže te vrijeme provedeno na cesti, dok troškova servisiranja u garancijskom razdoblju nema.

UPOZORENJE: Slike i opisi proizvoda ne odražavaju uvijek točne informacije (u većini slučajeva informacije su točne), zato je svaku informaciju prije kupovine potrebno posebno provjeriti.

Slika i opis mogu biti simbolički.

Podižem...